woensdag 21 november 2012

Whey perfection ervaringen

Whey perfection kan voor verschillende doeleinden genomen worden, lees hier whey perfection ervaringen van mensen met verschillende doelen. Hierdoor zullen de whey perfection ervaringen verschillen omdat ze andere innames hebben genomen.

whey perfection ervaringen


Whey perfection afvallen
Ik heb gekozen voor deze eiwitshake omdat ik besloten had om naar een aantal jaar eindelijk te gaan afvallen. Ik had veel informatie gelezen over eiwitrijke dieet en al veel positieve ervaringen daar over gehoord. Over het dieet zelf ga ik hier niet op in maar wel op het middel dat mij heeft geholpen om veel eiwitten binnen te krijgen, namelijk whey perfection. Als allereerst wil ik zeggen dat mijn whey perfection ervaringen zeer positief zijn. Toen ik er voor het eerst over hoorde had ik verwacht dat je zo'n eiwitshake met tegenzin zou moeten opdrinken. Maar dit is totaal niet het geval, de shakes zijn super lekker waardoor je echt zin hebt om er een te nemen. Omdat ik een eiwitrijk dieet volgde heb ik het middag eten vervangen voor een eiwitshake van het merk whey perfection. Ik maakte de eiwitshakes met water waardoor ik geen extra calorieen naar binnen kreeg. Een groot voordeel hieraan is dat ik wel veel vet verloor maar mijn spiermassa bijna volledig behouden heb. Ik kreeg toch nog voldoende eiwitten binnen dankzij deze shakes.

Ook erg leuk aan whey perfection is dat er 15 verschillende smaken zijn. Ik heb eerst een whey perfection sachet besteld om alle smaken te testen. Ik vond bananen smaak het lekkerst en bestelde een pot van ongeveer 2 kilo. Toen die op was heb ik nogmaals banaan besteld ik kreeg er maar geen genoeg van.

Momenteel ben ik niet meer aan het afvallen maar bezig met spiermassa op te bouwen. Gelukkig kan ik nog steeds de zelfde eiwitshake gebruiken en hoef ik niks weg te gooien. Whey perfection is dus zeer veelzijdig.

In het volgende artikel komt een bericht over whey perfection ervaringen van iemand met andere doeleinden.  Wil je jou ervaring delen, voel je dan niet tegen gehouden en laat een reactie met daarin jou ervaring. Je kunt hiermee andere helpen om een keuze te maken voor hun eiwitshake.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten